är ödlan klar? nej inte denna gång heller

Hade precis skrivit ett långt inlägg men det försvann.. ÅH

Jag är tyvärr ingen trogen bloggare, förlåt för dee

Idag skjutsade nicke mig till Deje för att göra klart min tatuering. Ödlan är nu nästan klar. Haha ska dit en gång till och lägga i all färg. Men slängde på en text på ryggen som jag funderat på ganska länge och nu blev det äntligen av!! Elin följde även med oss till deje. 
Svider en aning på min fotknöl dör min ödla är placerad. Fyfan vad ont det gör att tatuera sig där. Det är sjukt!!!

Imorgon ska vi träna 96-97 flickorna i fotboll! 
Ha det bra, nu ska jag sova för är skit trött...
PUSS PEACE 

Vill lägga ut en bild, men mitt internet laggar som fan så den kommer imorogn. PROMISE  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0