debattartikel? CHECK


Maj förra året, badtunnan! Tänkt om det kunde komma lite sån värme
nu också..


Nu har pappa och jag skrivit klart min debattartikel! Nu ska jag bara läsa ur min engelskabok och kaaanske börja skriva på min bokanalys om den. Eller så gör jag det imorgon?
Imorgon ska jag även ta en titt på mina mattepapper, har ju prov på måndag igen.. ÅH :(
Färjestad vann igår om det var någon där ute som skulle ha råkat missat det, med 5-4. GREAT
Ikväll ska jag upp till IP och prata med Chatarina angående tränarroll (fotboll) för flickor 14-15 år. Vi får väl se om det är något som passar mig.
Sen ska jag förhoppningsvis träffa niclas en stund, jag hopppas verkligen jag hinner det! Sedan är det ett hårt pass i gymmet som gäller, ikväll är det svett som gäller! haha

Nu väntar jag på lövbiff som pappa ska laga åt mig. Vi höres senare gott folk för nu väntar min engelskabok.
peeeys out! xxX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0