fräsch man känner sig efter två dagars

jaa nu är det såhär att så fort det händer något i mitt liv som jag verkligen vill dela med er så funkar det inte att lägga ut bilder. Jag blir så jävla trött på skiten...

Igår åkte jag, niclas, emil och emma in på I2 marken i Karlstad och kollade om vi kunde hitta något fint, fick mig en navel piercing men annars fanns de inte så mycket häftigt. Vi åkte sedan till Shell och åt en glass med emma och niclas bror daniel, jävla skön typ de också ska jag säga er!
Sen skulle jag jobba ett kvällspass på åsbacka, vilket gick väldigt bra faktiskt :)
När jag äntligen jobbat klart stod gänget redo vid Fredrik, min kära granne och bilen/bilarna for mot charlottenberg.

Dock hamnade vi i Kil och i Karlstad och gled runt lite grann. Jag missade en mysig grillkväll med fina brudar men jag hade ganska kul med fulla bonn-pöjker i alla fall. Dock blev de nog lite mycket för en del av dessa männsikor.
Min mage sa upp sig totalt igår och jag tog mig inte hem utan fick sova kvar hos niclas för jag kunde inte stå på benen.

När vi vaknade i morse så satte vi igång grillen och slängde in en potatis gräntäng i ugnen. Satt rättttt så gött i magen kan jag säga! Sedan har vi bara chillat idag i princip. Värdet har varit underbart. Hos Robin och Fredrik har de varit grillkalas eller något idag, riktigt mysigt faktiskt. Bättre grannar får man leta efter.

Nu har tommie ringt två gånger och han är ganska full. Tror inte riktigt han vet vad han säger men bjuda mig på mjukglass skulle han göra i alla fall! haha söt

Nu börjar det dra väldigt i mina ögon. Ni går sova så gott. Pusspuss natti!

försökte få ut bilder, men som sagt funkar inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0