hockey? njaa

'Gör väl precis som alla andra' - tänkte jag och placerade mig framför TV'n och kollar på hockey. Och kan med en gång säga och jag är nog ensam i hela världen om att tycka detta, men fy vad tråkigt. Kan bero på att jag ligger i min säng och stämningen är inte direkt på topp. Ett härligt gäng, stor skål med popcon och en iskall cola, ja då hade nog hockey varit heeelt okej!
Nu tror jag färjestad precis gjorde sitt andra mål, grattis fan!
Imorgon stannar jag hemma från skolan för att plugga ikapp allt jag ligger efter i, nu är det nog med allt tjatade och klagande.. Jag ska bli en lycklig människa som går ut med bra betyg! Det är dock lättare sagt än gjort men inget är omöjligt.

Ska dra ner till gymmet imorgon och ta mitt tränande på allvar nu också. Ska ske en drastisk förändning i mitt liv, haha.
Färjestad gjorde precis ett till mål. Härligt :)

Anders ringde förut och berättade att det inte gjort något att jag dödade hans träd.
'Nu är jag äntligen av med det problemet! Tack så mycket :D'
VARSÅGOD, det var så lite så anders lilla!

Nej nu får de bli dusch.. Pöss från zandriz



fina naglar, ska måla så igen nån gång i mitt liv


Kommentarer
Postat av: elinenlgund

puh, vilken tur att det inte gjorde nått att vi dödade hans växt! :D hahaha!

2011-04-05 @ 22:09:17
URL: http://elinenglund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0