jag kan inte skilja på..

Okej, ska jag ta dagen från början? Ja varför inte det har inte hänt så överdrivet mycket.
Jag vaknade vid halv nio för klockan ringde då! Gick upp och åt frukost, spenderade kommande två timmar eller något vid datorn och sedan gick jag ut till pappa och kollade hur det gick med bygget av garaget.
Carportarna har kommmit nu så han och gunnar höll på att sätta ihop dem.
Sedan kom elin och efter någon timme kom emma också.

Idag i vår lilla by så hände det en liten olycka också. En mamma med två barn skulle ta sig över järnvägen och denna mamma av någon anledning hade skjutit fram vagnen på rälsen och innan hon visste ordet av de så kom tåget. Vagnen var total skrot men både mamma och barnen klarade sig.

Nyfikna som vi är gick vi upp och kollade till stationshuset och där låg de två hjul från en barnvagn och tåget stog still på rälsen. Lite läskigt ändå, men tur att det inte var någon som blev påkörd!

Vid halv fem var det dax för mig att gå ner och jobba och efter jobbet kom elin och hämtade mig. Och vi drog ut til henne för att se på film. Emma kom också och vi såg dumma mig :) UH VILKEN SÖT FILM!

Nu ligger jag i sängen och katten ligger under täcket. Han kurrar som en motorsåg, men jag klagar inte. Det är fakiskt lite tryggt på något sätt. Älskade katt, du får heta katt. Av nåogn anledning tycker jag inte om att kalla dig vid ditt tilltals namn. HM undra varför???

Nu ska vi sova, puss på er!
/ znadra znudddd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0