jag uppskattar er så mycket mer än vad jag visar

Du får göra som du vill,
men aldrig förråda den,
som lever inpå din själ.
Du får göra som du vill,
men aldrig förråda den,
som bryr sig
.

Jag tror att vi alla har gjort våra misstag här i livet och de flesta har lärt något från dem.
Men tiderna förändras och vi förändras med dem. Så vad vi än väljer att lära oss, 
så lär vi oss för våran egen skull. Men vi får inte glömma de som alltid finns där,
i vått och torrt, när som helst. Våra bästa vänner.

Isn't it ironic?
We ignore the ones who adore us,
adore the ones who ignore us.
Love the ones who hurt us and
hurt the ones who love us.



Inte bara jag som behöver tänka på detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0