påväg mot rätt håll

HEHEJ BLOGGEN
Idag var jag egentligen ledig men duktig - som jag vill bli! Gick jag upp klockan sex för jag skulle gå bredvid en sista gång nu på Åsbacka vilket gick hur bra som helst. Imorgon gör jag mitt första jobbpass, lite nervös men jag hoppas att det ska gå bra! Det är ett kvällspass så det är nog lugna puckar, brukar vara lungt då.
Nu har jag precis skrivit klart min engelska uppsats eller vad man kallar det, bok analysen. Det gick också helt okej, otroligt tråkig bok men den var lättläst och väldigt tunn, PERFEKT FÖR MIG!

Nu väntar jag på Sandra och sedan ska vi ut till elin en stund.

Igår tog jag och Sandra på oss löparskorna och sprang för fulla muggar, gick även upp på fotbollsmötet och Ja det ser ut som vi är tränare i sommar, ska bli intressant och väldigt roligt!

Nu känner jag mig ganska hungrig, men det är jag verkligen jämt nuför tiden så det är ingen ovanligt. Vet inte vad det är för fel. Haha

Vi höres gott folk, PEACE

som vanligt när jag vill lägga upp en bild så funkar det inte. åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0