pengar pengar pengar

Ska snart dra ner och jobba lite grann! Känner mig väldigt nervös men jag ska göra mitt bästa.
Ikväll ska jag ut till elin och förhoppningsvis få en värd kväll med sköna människor!
Slutar klockan nio och då ska jag hem och göra min iordning, nyktert ikväll? Ja det är frågan de

Naej, nu ska jag byta om! hoppas ni får en bra helg, pöss

Relationships don't get deep to me
Never got the whole 'in love' thing

My mind is gone, I'm spinning round
And deep inside, my tears I'll drown
I'm losing grip, what's happening?

I stray from love, this is how I feel
This time was different
Felt like, I was just a victim
And it cut me like a knife
When you walked out of my life

Did it happen when we first kissed?
'cause it's hurting me to let it go

I should've never let you hold me baby
Can't figure out how you stole my heart

ÅÅÅH så fin låt, Rihanna - CRY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0