uppriktighet är inte att säga allt man tänker, utan mena allt man säger



Här är min nya tauering!
Do not be afraid of resistance
remember that a dragon rises in the hardwind
and not in the tailwind.

Skolan rullar på, ligger faktisk i fas med allting och idag tog jag påsklov. Struntar i påskpromenaden
imorgon och stannar hemma. Ska nog in till bergvik imorgon och köpa mig ett par nya solglasögon och kanske något annat fint om jag hittar något.
Har fått låna en bok i svenskan nu för vi har fått en uppgift att skriva en rapport om en författare, min bok heter
hur jag lärde mig att älska mina värsta känslor. 'De är nog en bok som kommer passa dig väldigt bra.'
Har inte börjat läst, böcker är verkligen inte min grej, men jag ska ge den en chans.

Idag har jag, elin och sandra haft fotbolls träning med flickorna, gick väldigt bra och efteråt tog vi en långpromenad hurtiga som vi är!

Nu ligger jag i pappas säng och pratar lite med min mamma och funderar på hur den här elmia resan vi ska iväg på kommer att gå. Om vi ens kommer iväg. De märks väl antar jag.
Skulle ha gått upp till nicke tänkte jag men han var ju inte hemma så det var ingen ide.

Ha det bra gott folk! äntligen lov nu. Peace out, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0