Hej och hå soliga söndag

Jag vet.. jag är hur dålig som helst på att uppdatera och jag är grymt dålig på att ta bilder på det jag faktiskt gör. Såfort jag ska göra ett blogg inlägg och lägga ut en bild så har bilden ingenting med texten att göra. Hm får bli bättring på det tror ja.

Men men har det hänt något sen sist?
Jo jag vaknade i torsdags och hade väldigt ont i tandköttet. I fredags såg det förjävligt ut och gjorde en aaaning ont. Så i igår(lördag) fick mamma och jag åka in till gripen och ta en titt på vad det var. En inflammation i tandköttet och i högra halsmandeln, så nu är det antibiotika som gäller och hoppas inerligt på att det läker!  
Finns risk för blodförgiftning om det inte läker tillräckligt snabbt.

I fredags var det kalas hos elin! Först skulle jag ju som sagt jobba mitt första pass på åsbacka och det gick jätte bra! Sen bar det av ut till elin. Igår var vi hos Sandra med elin och emma och kollade på film och sedan svängde emma och jag förbi hos niclas där emil och marcus befann sig också. De spelade TV spel och vi tittade på. Var sådär lagomt kul.

Idag måste jag nog tyvärr ställa in gympan för jag hinner inte med i mitt eget schema. Jag hittar tyvärr ingen som kan ta över gympan idag heller.

Nu ska jag ta tag i plugget. PUSS FOLKET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0