älskade vän, försök att förstå mig

Skyll inte på mig när du gör fel.

Skolan idag, kändes väldigt lång trots att vi fick sluta tre timmar för tidigt. Följde med Emma till elevhemmet en stund och träffade några glada ansikten där. Imorgon ska jag följa med henne igen, triva så bra med dom, gooosiga

På fredag är de tänkt att de ska bli kräftkalas och på lördag är de oxhälja och jag vill bara mer än allt annat vara med på båda sakerna men jag vet inte hur de kommer att gå. Fan att de skulle bli såhär.. :(
vi är bara vänner.....eller?

Nu regnar de igen och jag känner inte för att gymma ikväll men har inget val. Kommer bli tjock om jag inte rör på mig.
Väntar på mat nu innan träningen och tyckte pappa sa något om fisk. yey...

Jaja, vi hörs imorgon! Ska föröska vara aktiv på bloggen, vi får väl se hur de går! pusshäj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0