blir ju aldrig frisk från skiten, och värre blir de också

sjuk igen..........!
vaknade imorse vid halv fem. Hade 40 graders feber och hur ont i magen som helst. Fick väcka mamma och fråga om jag verkligen skulle gå iväg till jobbet vilket hon inte tyckte så jag sjukanmälde mig.
Och tack gode gud för de för är nog så att jag har fått magsjuka.

Idag har jag luggit däckad i mammas och pappas säng. Har haft så ont i ryggen att jag har grinat stor del av dagen men nu har jag faktiskt piggnat till lite grann. Åt lite chips förut, vilket jag inte skulle ha gjort...............
Har levt på blåbärssoppa idag och de ska jag fortsätta med. Uscheeeee

Igår var jag och niclas upp till erik (flodman) och åt pizza och kollade på snålvatten och jäkelskap. Va riktigt trevligt faktiskt! :)

och vet ni vad? det här inlägget får räcka för ikväll, jag orkar inte skriva något mer och har förövrigt inget mer att tilllägga heller vad jag vet..
Hoppas jag är frisk till slutat av veckan!
Peace out, xxX



min smiley, niclas smiley, eriks smiley. Tur att utveclingen går framåt, haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0