de va ett par dagar sen sist!

I lördags skrev jag ju att jag ville gå omkring i min onepiece, och de va precis vad jag gjorde också!
Emma och jag betsämde oss för att den här lördagen skulle inte bli mer märkvärdig än att vi skulle ha filmkväll och bara slappa. Emma jag robin och niclas fick de bli! Vi gick till konsum och köpte grejer till tacosen som vi skulle äta och sen köpte vi med en stor godispåse och lite popcorn. Saltkråkan åkte in i dvd'n. Haha ehm ah... de är faktiskt sant. Rätt så skön film ändå, dom har en hel del roliga kommentarer.
Efter filmen höll jag och till viss del robin på att dö av rastlöshet så vi bestämde oss för allihop att åka in till stan, tog några varv och spelade lite charlotte perelli - tusen och en natt och sen drog vi hemåt.

På söndagen sen var jag och elin med och hjälpte till på nyedshovdagen och sen var de jobb på kvällen!

Under veckan nu så har jag börjat skolan vilket är lite blandade känslor, väldigt roligt att träffa klassen igen för jag har saknat dom otroligt mycket! Men sen å andra sidan så är jag inte sårskilt taggad på skolarbete. Jag ser redan fram emot hörtlovet om jag ska vara ärlig. Idag så hade vi fem kamp med ettorna. Ingen var nog gladare än jag när de sa att vi till slut fick gå hem.

Elin och jag har varit in på bio i veckan också och sett på 'Jag saknar dig' Verkligen en film att rekomendera, den va jätte bra!!!!! Själv satt jag och bölade som en idot medans elin nästan grät bara. Haha jag är nog bara väldigt känslig. Men de va en rikigt bra film!

Imorgon ska victoria med mig hem efter skolan, elin hämtar oss i stan och vi åker hem till henne för att göra oss i ordning för fest i Tågås. På lördag är det kalas i lången med ett salt gäng vilket också kommer bli väldigt kul. Blir nog en lyckad helg om allt går någorlunda som de ska!

Ha det bra allihopa, idag fick jag reda på vad jag får i lön så nu är jag på riiiiiktigt bra humör! pengar pengar pengar, wiho
pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0