i'm still alive but i'm barley breathing, just prayin' to a god that i don't believe in

ligger i sängen och väntar på att jag ska få lite ork att gå upp och göra något av dagen. Va ner förut och fick i mig ett glas mjölk men frukost va tyvärr inte så lockande så niclas skrev att han skulle rädda mig med pizza ikväll. Får väl se om de slinker ner någom bit. TVIVLAR INTE
Igår träffade jag emmis pemmis som har varit på kusten i några dagar med mamsen, papsen och robin. Efter en stund kom tommie så vi åkte till stan och åt en glass och sen bar de av mot Älvbacka till Klarström som hade kräftskiva. Där fanns det en hel del fulla goa människor, de är så det ska vara på lördagar. Eller?
Ah jag kanske inte ska säga något förresten..

Fredagen spenderade jag hos tinette i Värmskog för hon hade kräftskiva och det var jätte trevligt, hade hur kul som helst och längtar redan tills jag får träffa henne igen! Gud dom jag har saknat den tjejen

Känner att den här månaden har kanske lite saker att erbjuda ändå, hoppas att innehållet i plånboken räcker för alla nöjen. Det är ju trots allt så att vi åker till Turkiet om nästan en månad.

Nu skulle jag mer än någonting annat vilja ha min onepiece, men den har inte kommit än och jag beställde den för jätte länge sen... Den skulle komma senast den 17: onde så det ärväl här om tre dagar. Annars vet jag inte vad jag gör!

Nu ska jag nog ta mig en titt i spegeln, lyssna på The script och försöka få på mig lite kläder. Usch den här söndagen är inge bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0