mat vore något

hej vänner

Nu är jag äntligen på bättringsvägen! Har haft magsjuka ( eller maginfluensa ) som dom säger på vårdcentralen i två dagar. Inte nog med det så har jag haft upp till 41 graders feber och kramper i mina njurar.
Och nu är det nog så också att jag har fått urinvägsinfektion. Ja men varför inte ge mig allt när det ändå är igång? Jag har ju trots allt varit från och till sjuk i snart två veckor, dock har de bara varit förkylningssymtom och feber..

Har aldrig mått såhär dåligt som jag har gjort dom senaste dagarna, usch dom har varit fruktansvärda verkligen. Igår åt jag min första mat på två och en halv dag vilket bestod av stuvade makaroner och falukorv. Skulle kunna ha ätit hela grytan själv men fick tyvärr inte ta mer än ett par slevar, får ju inte överanstränga magen med en gång.
Nu är jag i hyffsad god form och har ätit frukost idag och känner mig ganska pigg, kan inte börja ut och springa och träna men jag kan klara mig själv utan att pappa måste passa upp på mig med allt jag vill ha.

Känns som den här sommaren är påväg mot hösten och jag är grymt sugen på att handla höstklader har jag kommit fram till. Jeans och koftor och halsdukar och ja jag vet inte allt!
Kom också fram till att jag är jävligt sugen på att fira nyår. Men hjälp vad blir de? Va nog bara för att det dök upp en bild från nyår på skärmsläckaren. Vi firar att jag har blivit frisk nu innan vi firar nyår tycker jag.

Om några få dagar drar skolan igång igen och det ska bli otroligt skönt att träffa klassen men skolarbete är jag inte ett dugg sugen på.. Känner att jag har inte gjort riktigt allt som jag hade velat göra det här sommatlovet men men, nu är det lite sent!

Taggar oxhälja nu men ett salt gäng, ska bli göööör sköj! hoppas vi ses där i någon grym karusell eller sååå. HÖHÖ

Tänkte lägga ut en bild på det som har räddat mig dom senaste dagarna ( förutom min pappa )
min onepiece har äääänltigen kommit, men den bilden vill tydligen inte komma upp på bloggen så ja gissar att ni får se den en annan gång. Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0