bus på vika med trevligt folk

hej kära bloggläsare!
har spenderat de två senaste dagarna med finalinadunder. Åkte upp till södra viken på tisdagen och blev hämtad i Sunne. De är otroligt sköna människor där uppe på vika måste jag säga, snällaste simon skjutsade oss överallt (jag tankade dock så något fick han ju för de i alla fall). Anders, Lina, Simon, Henrik och jag åkte in till Sunne för att slänga i oss lite pizza och sen bar de av mot vika igen. Efter de satte vi oss i bilen yttligare en gång till och åkte tillbaka till Sunne för att köpa lite godis och sen åkte vi till Gettjärn och hälsade på anton och emil.

Kvällen avslutades med massa prat med alla som bodde i samma hus som lina och sedan somnade vi tillen film. Igår erbjöd sig Simon att köra oss hela vägen till Molkom så vi hoppa in i bilen och åkte med. När vi kom till Molkom så ringde jag och fick mig en klipptid och fick höra som vanligt att jag borde klippa mig oftare och att det var väldigt slitet. Usch men nu är det fräsch igen som tur är!

Sen åkte vi till lina och hade myskväll med ostbågar och cola och en hel del prat! Vi vaknade imorse och såg samma film som vi har sett dom senste två dagarna men som vi har råkat somna till. Gone baby, gone, rekomenderas starkt! Jätte bra film!

Sen har vi även letat efter linas bortappade plånbok i dikena i laskerud, blåsigt och iskallt va det ute så det gör jag helst inte om. Och tyvärr hittade vi ju ingen så vi får nog leta mer..

Nu har jag suttit i över en timme och tränat geografi med min syster men de går inte så överdrivet bra. Så vi har gett upp nu och hopppas på att det mesta har fastnat! Nu blir de snart sängen, blev precis på väldigt dåligt humör.. Dumma sms. Aja, hörshej!



bild från i somras, fiske-lina och jaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0