en början av december

trött idag. Sov hos sandra inatt efter ett eftermiddagspass på praktiken. Mötte simpus på bussen påväg hem till Sandra igår, de va så länge sen jag såg honom så blev vädligt glad att han råkade dyka upp!
Vi kom hem vid tio, kröp ner i sängen och satte på en Beck film - spår i mörker. Den bästa beckfilmen enligt mig! Efter vääääldigt svårt att somna och mycket skratt och fniss så somnade vi till slut och klockan ringde klockan fem imorse. Vi pallrade oss upp och var en kvart tidiga på praktiken och har alltså idag gjort ett förmiddagspass (A-tur som dom kallar de).
Nu har jag äntligen kommit hem, har kollat facebook som jag inte gjort på två dagar - vet att jag får de att låta som världens katastrof men ni vet nog själva hur de hade varit om ni inte hade kollar FB på två dagar.

Imorgon ska jag till praktiken igen men gör då en C-tur (eftermiddagspass) så de känns skönt! Får sovmorgon imorgon i alla fall, tack gode gud.
Har lyckats läsa klart min engelska bok som ska vara utläst till på måndag, nu har jag bara uppsatsen kvar. Ska be pappa hjälpa mig med den imorgon.
Känner mig så himla trött idag och jag kommer somna som en stock ikväll. Elin kommer hit sen efter att hon har jobbat klart och då blir de chips och dipp!

Nu har jag inge mer att tilllägga, höööörshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0