haha så ovärt inlägg

Hejsan

har egentligen ingen lust att skriva blogg idag så blir nog ett väldigt kort inlägg. Har varit i skolan idag och jaa vad ska jag säga? De va väl som vanligt, hände inte direkt något värt att skriva om.
De närmar sig jul nu och jag är inte klar med alla julklappar, men får nog ta en sväng på stan på torsdag och fixa de sista. Har precis skrivit klart en uppsats i stress nu som tydligen skulle ha varit inne i oktober, gud va blir de? 
Aldrig varit såhär slarvig! aja ska lämna in den på torsdag. Imorgon skippar vi skolan för den dagen är så himla ovärd.

Och tänk om jag hade haft några beck filmer hemma nu! ÅÅÅÅÅH vill ha deee :(
Eller ännu bättre - never say never. Haha ni får tycka jag är astöntig. De vet jag redan att jag är, men vill se den filmen. Men kan ju inte ladda ner som de ser ut just nu. 

Aja vad ska jag mer skriva? neej ingenting. Hörs hej! De har kommit massa snö idag också. BLÄ

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0