just take my hand and hold it, you don't have to be alone

Tisadg idag och jag har tre dagar (förhoppningsvis) kvar på praktiken! Idag ska jag göra ett kvällspass, fick sovmorgon idag och de satt inte helt fel, de får jag även imorgon också.
Igår bestämde niclas och jag oss för att möblera om i hans lägenhet så det gjorde vi, blev riktigt bra faktiskt!
Nu blev ytan mer luftigt och större. Vi tog även en promenad och kom på när vi kom hem att vi ville hyra film och äta nå gött så vi åkte ner till preem och hyrde "Baksmällan 2" och köpte med gurka och dipp. Såhär bra måndag har jag nog inte haft på vädligt länge. Gick hem vid halv elva och åt kvällsmat med mamma. Se kröp jag ner i sängen och somnade som en stock och nu ska jag alldeles strax åka iväg med bussen till stan.
Får se om jag slänger in ett inlägg imorgon, ska försöka :) hörs häj!


Vet du varför man döper tropiska orkaner efter kvinnor? Jo, för dom är våta och vilda när dom kommer och tar både hus, bil och båt när dom åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0