löööördag



Sitter framför braskaminen med håret åt alla håll, har nämligen aggerat sminkdocka
åt mina systrar. Jag sminkade dom och de såg ut som små prinsessor och sen fick de tag i sminket
och jag såg ut som en häxa.. Haha ah.. sminket åkte bort lika fort som de kom på men håret ser
dock likadant ut som när de lämnade de för en timme sen.
Nu sitter jag och väntar på elin som är påväg hem från billingfors (eller vad det hette) Men först vill jag att mamma och pappa ska komma hem så att jag kan få mig lite mat.
Blir nog bara mys ikväll. Får bli en väldigt lugn helg och det känns ändå väldigt skönt. Taggar till nästa helg istället!
ELin och jag drar nog stan imorgon och träffar johan och dennis, blir fint de! De va så länge sen :)

igår vart de lugnt också, va ut till emma och åt tacos! och sen åkte vi ner till molkom och kollade på innebandy med åse, efter de träffade vi tommie och sen tog vi kvällen. Somnade i pappas säng igår.
Nu får jag nog ta och platta håret och packa ihop de jag ska ha med mig för ska sova hos elin i natt.
Hörs hejhej! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0