psst, meet me under the mistletoe

Jaha då va julen över! Hade inte ens tid att slänga in ett inlägg igår. Jobbade ju hela dagen och när jag väl kom hem så hade jag inte ork att blogga. Åt risallamalta med familjen, cindy och gunnar och sen gick jag över till bäste grannen och där va kalaset i full gång. Skålade allt som innehöll alkohol och de va ett jävla kalas! Sen kom lina, åse, Fredriksson men fleraaaa. Drog med dom för att åka hem med Patrick som för tillfället då inte mådde så himla bra men när vi svängt in på gården till hans hus ja då blev de liv i grabben och han ville inte åka hem. Bara att vända och sen köra hem rickard ward och sen var de tänkt att vi skulle tillbaka till robin men de slutade inte riktigt så.
Stog utanför robin i säkert en halvtimme och med alla personer i bilen gled vi mot stan. 
Där väntades de mat och sedan blev jag, åse, harald och fredriksson nerröstade och marotiteten vann och vi åkte till sunne. Eftersom jag varit uppe sen sex på morgonen så va jag en aning trött och somnade ganska gött på tims axel. Som för övrigt sov ganska gött han med mot nystaduis axel! 
De som var med i bilden igår va : Lina vid ratten, Erik blomqvist, Fredrik Reinestrand, Åse, Jag, Robin Fredriksson, Tomas Nystadius, Richard Berggren, Patrick Berggren, Linda Beäff, Harlad Eriksson, Ida Sors och Tim johansson!

Vi var hemma vid halv sju imorse och kan säga att jag haft en riktigt rolig julaftonskväll, de här kan man kalla kalas! Nu har jag ätit frukost och snart ska jag hoppa in i duschen för sen ska jag ner och jobba. Ikväll ska jag nog till robin igen. De va prat på att de skulle till baren ikväll, får se om jag har ork att följa med dit för jag är så himla trött just nu känner jag. Men vi får se vad kvällen har att erbjuda!

Just ja, vad fick jag i julklapp?
Jag fick ju den nya datorn och så fick jag, en plattång, pengar, lite kläder, och en elektriskvärmefilt (den bästa julklappen!!) bland annat.
Har inte ett enda kort från julafton iår och jag har ingen aning om vad mina syskon har fått i julklapp. Va ju inte hemma igår när de öppnade alla paket. Spenderade hela dagen på åsbacka. Men lider inte värst mycket, jag hoppas jag tjänade fina pengar igår som ska komma till användning!

Nu är de så att duschen ropar på mig. Vi hörs och syns gott folk! Hejhej



Bilden snodd från Åses facebook!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0