skön känsla

Nu änltigen har vi tagit jullov och de känns otroligt braaaa

Igår var jag och emma hos niclas och bakade pepparkakor och sen såg vi på lejonkungen, kunde dock inte se klart den för klockan drog iväg och eftersom jag hade 'skola' idag så bar de hem mot sängen.
Jag fick min nya dator i onsdags så jag har spenderat flera timmar igår och idag med att föra över alla bilder, musik och dokument. Och nu äntligen är jag klar!!! Tålamod krävs för med två 4 GB usb- minnen tar de en jävla tid....
Minns ni att jag skrev att jag ville se Never say Never? Ja den har jag nu i alla fall sett och tro det eller ej men jag tyckte den va jätte bra. Haha inte för att jag är ett fan av justin bieber men filmen va bra i alla fall, man får faktiskt en annan uppfatting av denna fjortismagnet som han nu faktiskt är. Kände faktiskt emellanåt bara ren avundsjuka. Tänk att en människa från ingenstans kan helt plötligt få allt som han har drömt om.
Tänk om jag också kunde ha fått en talang, kommer inte så långt på att vara talanglös om man inte har en rik pappa...

Men men strunt samma! Imorgon ska jag jobba heela dagen på åsbacka, hela julafton och även kvällen den 25'te Det är pengarna som jag verkligen känner att jag behöver så att jag missar precis hela julen, ja det får jag stå ut med. Hinner nog fira jul fler gånger i mitt liv, hoppas jag.

Nu ska jag snart äta lite kvällsmat och sedan ska jag bädda ner mig i sängen och se på en film. Bara försöka njuta av att det faktiskt är lov nu och att nyår närmar sig. Dock ska jag upp klockan sex imorgon men men!

Pusshej på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0