du är både idiot och jävligt ful

Måndag och ny vecka!
En vecka närmare jul och nytt år och dessutom min födelesedag. Vet inte riktigt om jag längtar faktiskt. Känns bara onödigt jobbigt. Fast nyår känns som de kan bli riktigt bra i år om allt går som de ska och rätt folk är med och firar! Men inget går ju någånsin som planerat men om de i alla fall kunde gå någorlunda som de skaaaa

Just nu önskar jag för allt i världen att jag hade några Beck filmer hemma meeeeen naturligtvis så har jag inte de. Inte en enda. Fick sluta tidigare idag, närmare bestämt fyra timmar för tidigt så det hade ju varit gött med något att göra när man kom hem. Och då tänker ni; 'men ladda ner då din noob' aaah men de går inte tyvärr..
http://www.youtube.com/watch?v=OPZ9FfcQh-A ÅH HAN ÄR JU MIN MAN, gunvald alltså

Nu borde jag fixa min matlåda, men de vill jag inte. Orka mat.
de är måndag ch jag är redan super tggad till helgen, hoppas de blir grymt! höhö
pössshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0