fyfan för vinter

fryser ihjäl här! Och folk sitter och skriver att de är glada över att det snöar!? Har faktiskt väldigt svårt att dela del gjälden med er, finns inge bra med snö och kyla, ta mig tillbaka till turkiet, värmen och paraplydrinkarna!
Har haft praktik hela helgen och idag var de bara att pallra sig iväg till skolan. Hade redovisnings på min engelska bok och lämnade även in en två veckor förseanad uppsats (oupos) Nu är det bara svenskan kvar innan jullovet, hoppas att den blir klar nästa vecka!
Känner mig helt slut i huvudet och ikväll blir det sängen så fort jag bara kan! Elin kommer hit sen en stund, förmodligen vilken minut som helst. När hon har kilat hem blir de dusch så jag får upp värmen och sen soooova!
Haha kul liv.











läääängtar tillbaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0