hatar bilar, ska aldrig skaffa bil

LEDIG IDAG!
Men det spelade ingen roll för vi skulle upp tidigt och bogsera Chyslern till forshaga där den tydligen skulle lagas.
Lättare sagt än gjort för den stod där den stod. Fullt i is överallt under den så gick ju knappt att rubba, bogserlinan gick av när vi skulle flytta den med hjälp av Forden. Tog en timme och när den väl var nere på tvärgatan så hade ena däcket frustit fast och rullade inte....
Jaja, efter mycket krångel och övervägande att faktiskt ge upp fick vi iväg den till Forshaga.

Efter denna proseduren åkte vi till Karlstad, mamma skjutsade mig till SkinDeep, peircing av navlen!
Gjorde ganska ont men det var värt det!! Nu är det äntligen gjort... bara läppen kvar nu ;)
Sen gick jag iväg till Royal med Cim och vi tog oss en fika innan vi tog bussen till sjukhuset för att vara med på rundvandringen av det nya 'BUP- huset' (barn och ungdoms psyk).
Såg riktigt fint ut och vi hade inte jätte många synpunkter, var ganska drygt att gå där inne. Men vi var utvala av skolan så det var bara att pallra sig dit.

Tog kvart över fyra bussen hem, sen kom elin och hämtade mig och vi åkte upp till pizzerian och drog en fet deg!
Idag är en sån där dag som jag inte kan sluta gäspa, efter jag skrivit kler det här meningslösa inlägget ska jag borsta tändera och sen krypa ner i sängen.
Tack för mig, sov så gott alla söta flickor och pojkar!

PUSS FRÅN ZANDRIZZZ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0