skön lördag

tjatja bloggen!

har varit på sjukhuset idag också, drygt som jag vet inte vad men nu har jag bara tre dagar kvar till veckan,
ska bli så skönt att få komma tillbaka till skolan!
Blev hämtad av nicke picke och emmis och vi åkte ut till bergvik och kikade runt lite grann, tyvärr hittade jag inget vettigt men det gjorde emma =)
Ikväll blir det chips vilket jag har längtat efter i över 24 timmar nu! förhoppningsvis så blir det lite glass också om jag har tur! Sen drar vi en eller till och med två filmer, blir nog en rätt skön lördag det här :)

Sen ska emmis och jag leka lite med heliumballongerna som är kvar från niclas och marcus kalas, hihihihihihi

Är lite smått nervös inför tisdag? och vad händer då? det säger jag inte :):):)
men nu ska jag sluta skriva och vara lite social!

elin jag saknar dig din fis!! :(

puss puss från zandriiiz


Kommentarer
Postat av: emmaa

blev en bra kväll! å glass fick vi ju också :D smarrigt värre alltså.. får bli bilfylla nån hälj nu alltså, va så sögen påt igår!! :D pussi

2011-02-20 @ 07:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0