söndag

Hejhejhejhejhejhej,

Vaknade klockan nio i morse, firat pappsen lite grann idag eftersom han fyller år.
Och sen bar det va mot Hagfors med Marcus och Börje (Jesper) för att kolla på rallyservise eller vad det nu var. Svinakallt och inte riktigt min grej!
Men men det va ganska trevligt i alla fall. Marcus bjöd ju på pizza så!

Har precis kommit hem från minstinggympan nu, känner att jag har en lätt huvudvärk.
Sandris olsson hjälpte mig idag, tack så jätte mycket för det du får en stjärna av mig!

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka pallra mig ner och spela lite ryssen eller inte, men det är alltid lika roligt så går nog ner en timme tror jag :)

Idag fanns det inte så överdrivet roliga saker att skriva om, men lite kort om denna söndagen i alla fall!
Puss från mig



/ ~sssandra


Kommentarer
Postat av: sandra

du får en stjärna tillbaks för att du gör samma sak två gånger i veckan och fortfarande lever! :) ne skoja, dom är faktiskt gulliga! :') får se om jag tycker samma sak efter imorgon! heheh pusss

2011-02-13 @ 18:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0