ta bort alla speglar, jag vill inte se

Klockan ringde imorse och jag klev upp, gjorde mig iordning och åt frukost. Tog mig en sista titt på klockan innan jag skulle gå till bussen och insåg att jag gått upp en timme för tidigt..!
Gick upp och la mig igen men när klockan väl ringde vid rätt tidpunkt orkade jag inte, helt slut i hela kroppen.
Har känt i flera dagar nu att en förkylning är påväg och jag är rädd att den börjar ta över nu. Eftersom vi igår fick misstänk Kalici (magsjuka) på min avdelning är jag inte så pigg på att gå till praktiken..

Som sagt, jag klippte mig igår. Jag unviker speglar så mycket jag bara kan. Det ser verkligen inte bra ut. Det enda som jag faktiskt kan se positivt är att när det väl växer ut så blir det jämtlångt och jag slipper den där jävla uppklippningen! Men det är långt kvar dit. Nu har jag satt upp det i en toffs och det hänger en liiiiten stripa bak i nacken. Mamma la i några blonga slingor igår men som idag bara ser oranga ut.
Usch jag vet inte vad jag ska säga...
Men men nu är det som det är, mössa fram tills sommaren kanske är en bra ide?

Idag blir det väääligt lungt för min del. Jag orkar verkligen ingenting, känner mig nästan deprimerad. Måste vara håret, haha. Ska sätta på en film nu och gosa med min vovve, hon älskar mig i alla fall no matter what.

Imorgon är det sista dagen på praktiken och jag hoppas av hela mitt hjärta att jag inte behöver ta igen den här dagen på lovet. Men det skulle inte förvåna mig om jag var tvungen att göra det.
En daimpåse, ett iskallt glas mjölk, ett varmt täcke och en liten hund, det är allt jag behöver nu. Kanske en kram också men får be mimmi om en blöt puss istället.

Haha nej nu har emo-sandra klagat nog mycket.. KYSSTJA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0