tacopaj idag!

Hade inte kollat facebook på två dagar, försökte kämpa mig igenom alla uppdateringar men orkade inte,
haha roligt liv..
Ska alldeles strax ta upp matte boken och kolla igenom den väldigt snabbt, känner jag mig själv rätt så är det nog inte ens någon ide att ta upp boken men eftersom provet är imorgon så måste jag nog.
Gårdagen spenderades i mosserud hos emma och niclas med dom och emil, haha alltså finner inte ens ord vad roligt man har med dessa människor. Senare kom börje och tog med oss på en roadtrip till stan där det blev mat på mcdonalds. Eller mat och mat.. fick räcka med en glass för mig!
Eftersom jag hade gått upp halv sex igår morse och pallrat mig iväg till sjukhuset och 'jobbat' var jag en aning trött när vi anlände i molkom vid tre tiden inatt, hann nog inte ens lägga huvudet på kudden innan jag somnade. 
Trots detta klev jag upp klockan nio i morse! 
Har dock inte ätit frukost än så ska slänga i mig det nu tänkte jag, sen ska jag och pernilla göra en tacopaj! 
(eventuellt kycklingpaj)

Ikväll är det minstingympa, åh puss på mina söta så gympabarn!
Sen är det ryssen som vanligt, det får vi inte missa!
Frukosten väntar.. och matteboken :(

pysshejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0