nemen hej..

Vaknade imorse och kände att det blir ingen praktik idag för min del, huvudet sprängde och illamåendet tog över.
Sov några timmar till och sedan kröp jag iväg mot duschen.
Igår var det ju alla hjärtansdag, ingen kan ha missat det. Spenderade kvällen hos Elin med Sandra och Emma. Filmmys med popcorn och godis, det behöver inte vara så avancerat för att man ska ha roligt med dom här flickorna. Dom gör mig så glad v 
Börje hämtade oss och när vi åkte hem var det allsång i bilen till anna bergendals låt This is my life,
när jag kom hem stod det en bukett på bordet och väntade på mig, från en mycket speciell pojke. puss

Idag ska jag försöka plugga lite matte B om jag orkar med det här huvudet. Sen måste jag läsa psytiaktrin också,
eftersom jag ligger efter i det. Ikväll ska jag försöka pallra mig ner till gymmet!
Känner på mig att det inte kommer hända så fruktansvärt mycket den här tisdagen, så finns inte så mycket mer att skriva om.

Nu ska jag äta lite cheesecake, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0