just so you know

Tjena vänner!
vill ni veta vad jag har gjort? Jag betsämde mig för att jag skulle färga håret och de gjorde jag också!
Sandra hjälpte mig att lägga i blonda slingor och allt gick skit bra. ÄNDA tills jag skulle skölja ur och allt hår flög med. GISSES det va som tuggumi och det gick av!!!!!!!
Fick akut klippa mig hos maj och hon föröskte spara så mycket som möjligt. Fick någon inpackningskur som jag suttit med en hlv timme och sandra hjälpte mig att ömt pänsla i den. Som vi blev tillsagda.
"Dra inte i håret för då kan de gå av!"
AH HJÄLP, vad gör jag med mitt hår? DET BLIR JU FEL HELA TIDEN
haha ah kul nu precis innan fryksdal. Jaja vad ska man göra? nu är det gjort.

Har haft ett hånflin på läpparna hela dagen idag. Tycker det är så jävla roligt att det inte bara i min värld det skiter sig just nu. Haha ja, hur va det med för höga förväntningar?

Har haft en suuupermysig dag/kväll/dag med sandra! tack såååå mycket för de! <3

Puss hej och ha det så bra , vi syns på lördag i sunne någonstans


Kommentarer
Postat av: sandra

Håller med dig, hånflinet satt där det skulle!



Tack själv för den här dagen/natten och allt vad det blir! :) har haft det jätte mysigt och roligt och vi ska ha det såå roligt på lördag! :) puss på dig sötnos <3

2011-07-28 @ 23:08:27
URL: http://saandramaria.bloggplatsen.se
Postat av: sandra

Haha ja men precis!



Det va alldeles för länge sen, tycker vi gör om de snart igen!!! puss på dig goding <3

2011-08-01 @ 13:01:37
URL: http://sssandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0