orkar inte med ett inlägg ikväll

hejhej

hade verkligen tänkt att ni skulle få ett inlägg om vad som hänt i veckan och de är ju så att jag och emma har varit på kryssning och lite sånt. Men ikväll passar de verkligen inte. Har nog gråtit mer den här kvällen än vad jag skrattat tyvärr men så är de.. Orkar inte med ett inlägg nu och imorgon drar vi till höljes vilket jag inte känner ett skit för just för tillfället med ah..
Lovar att ni får ett superlååååångt inlägg när jag kommer hem!

Nu ska jag packa och sen sova. försöka glömma allt men de är nog alldeles för svårt.

Kommentarer
Postat av: emma

låt inte nån få trycka ner dig! vi ska ha suuperkul i helgen och ingen ska få förstöra den.. vi ses sen, gos! love yoooou

2011-07-01 @ 12:53:20
URL: http://absoluteeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0