why be alone when we can be togehter baby?

Nu har jag försvunnit igen ett tag men nu kommer jag med lite information om vad som försigår i mitt liv.
Kom ju hem från höljes på söndagen och på måndagen var det jobb som gällde för både mig och emma! På onsdag förmiddag spenderade pappa och jag några timmar på stan och gjorde ärenden och sedan på kvällen var jag och emma till forshaga för att delta i den årliga EPA träffen, haha tro det eller ej men de va faktiskt jävligt roligt. Hade aldrig gjort de förut och va lite skeptiskt till om det verkligen va något för mig men jovisst, hade rikigt kul! Lina och åse kom också vilket höljde stämningen!
Sen var det även ändra pärlor där som kristin, ida, richard simon och några till. Hade en riktigt bra kväll :)
Lina fyllde år så vi passade på att sjunga för henne när vi satt och kollade på 'Crocodile Dundee' på drive in bion.

På torsdagen skulle jag har varit och firat Lina men de krockade med planer jag och pappa hade. Vi hade bestämt nu när mamma, pernilla och cimberly har varit i skåne hela veckan att vi faktiskt skulle hitta på något tillsammans för vi gör de så sällan. Så pappa michelle och jag såg på Grown Ups - en film jag sett lika många gånger som smala sussie. Och så åt vi sallad och baguetter.

Sen i fredags har jag jobbat tre heldagar. Från sju på morgon till nio på kvällen. Vilket har innebärt att min helg har gått ut på att sova. Har inte gjort mer än ätit lite chips, träffat lina, emma och åse en snabbis på fredagen och sett på film med michelle.

Vi har även haft en tromb här i molkom för er som inte bor i molkom och råkar av händelse läsa min blogg och komma in på detta inlägg. Michelle pappa och jag satt i köket när de plötsligt bara forsade ner regn från hilmen, som ett vattenfall ungefär. Gick ut i hallen och skulle titta på det genom ytterdörren. Var ändå rätt så coolt, det blåste så kraftigt att till och med träden låg ner på marken. Skulle upp och hämta kameran men möttes av en mardröm. Mitt fönster var öppet så hade en tromb i mitt rum också.
Jord från mina fina fikusar var ÖVERALLT och vatten i mängder över precis varenda grej i mitt rum, bokstavligt talat. Usch.. Skulle springa och stänga fönstret men gled istället på allt vatten och slog i armbågen. Fan vad jobbigt det var att städa undan all jord. Plastblommor fram över? Ja det tål att tänkas på.

Nu har jag i alla fall jobbat klart det jag skulle den här helgen och nu har äntligen min mamma kommit hem och mina kära systrar. Cimpan sover bredvid mig i natt. Ska snosa på henne för de har jag inte fått gjort på en vecka.

Nu blir de sängen mina kära vänner. Nattinatti, pusss från zandrizzz





Syns dåligt, men de regnade en hel del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0