är sååå himla hungrig

Lina har spenderat två nätter här hos mig vilket har varit väldigt mysigt. Igår vaknade vi och så drog vi ut till lina, hjälpa en av hennes hästpolare att klippa till manen på en av hästarna och sen drog vi hem till henne och färgade håret. Blonda slingor för min del och rött för linas. Blev faktiskt ganska bra. Jag har dock kvar nyanser av orange men hoppas på lite sol så kanske det bleks.
Efter de så åkte vi upp till pizzerian och åt en varsin deg! Satt inte helt fel i magen för jag var dö hungrig.
Efter detta kom Emma och vi drog ner till stranden på äventyr. Tog båten ut på sjön och hittade Benny, Marcus och Fredrik ute på sjön. De fiskade och vi höll dem sällskap i nån timme.

Sen bar de av hemåt och efter de blev de något som bara inte skulle ha hänt. Dagen hade varit så jävla bra men allt bara vände - varav mitt förra inlägg. Kändes skönt att få skriva av mig lite. När jag och lina nästan precis krypit ner hörde fredrik av sig och ville låna en mobil laddare så vi satta oss på mopeden och åkte med den till honom och sedan ut till lina för att hämta grejer som vi glömt hos henne. Kom hem igen och somnade halv tre till Wild Child som vi satte in i DVD'n.

Idag vaknade jag och lina vid nio och sen drog hon till stan och jag var barnvakt. Fredrik har varit här med laddaren och jag har bakat en väldigt misslyckad rulltårta med vaniljkräm och en sne sockerkaka.
Skulle ha gjort en äppelpaj från början men nepp, hade bara gröna äpplen hemma vilket inte är så gott i paj.

Nu väntar jag på mat och Emma. Hon kommer strax hit. Imorgon är de midsommarafton. Spenderar halva dagen på vollybollplan med ett skönt gäng och sen på jobbet. Efter de så får vi se, har några alternativ så de är bara att välja.

Har några bilder från igår som jag ville dela med mig av med cpblogg vill inte lägga ut dom. Det blir fel hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0