arg

Hejhej

Bloggen har fått stå still några dagar. Skolan är slut nu och sista dagen i skolan spenderades med klassen, fick våra betyg och lite tårta. Efter skolan följde jag med Victoria hem och sen drog vi in till stan!
Sen blev de lite kaos på kvällen igår men treeeevligt vare

Idag när jag vaknade skulle jag gå upp för att göra mig iordning för fotbollsskolan men med feber och väldigt ont i halsen blev det ingenting med det. Nu ska jag snart hoppa in i duschen och sen ska jag vila och hoppas på att huvudvärken går över.

Alla ska till kolsnäs, arvika eller karlstad ikväll. Vart ska jag vara då? Hemma eftersom jag  är sjuk och dessutom har jobb imorgon. Nästa lördag spenderar jag på åsbacka och hela midsommar helgen också för den delen.
Känner att livet rullar på precis som jag vill just nu.

Måste till niclas och hämta mitt schema men han är aldrig hemma när jag går dit. Skulle behöva ringa men mina pengar på mobilen är slut.

Nu blir det duschen. Puss hej från emo sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0