första doppet avklarat!

tja tja bloggen!
I natt sov jag hos elin och vi ställde klockan i morse och drog oss in till stan för att åka in och träna på KMTI.
Elin visade mig det passet hon tränar när hon är inne vilket nästan bara tränar ben muskler. WAOW säger jag bara, haha det var så jävla jobbigt! Kan säga att en dusch efter det passet var nog den bästa känslan jag någonsin känt! Kände mig rätttt så nyttig och nu hoppas jag att mina muskler fått sig en jävla påminnelse om att dom faktiskt finns.

Senare när vi kom hem till molkom åt jag lite mat och sen bar de av till Åsbacka för att jobba ett kvällspass! kändes bra och kommer kännas ännu bättre när jag får mitt lönekuvert.
Sen när jag var påväg hem satt lina på sin moped utanför konsum och såg ut att ha lagomt roligt så hon följde med till mig och senare kom emma. Lina hade planerat bad och bad blev de. Tro det eller ej men jag kom ner i sjön jag också. Jag som knappt badar när de är 40 grader pött het sol ute. Men nu när klockan var halv nio, sjön kändes som is och det va lagomt kallt i luften, ja då minsann då klev jag ner i plurret!

Sen gick vi hit och har spenderat några timmar framför datorn och nu har både emma och lina åkt hem. Eller lina är väl eventuellt ute och går med gustav.

Nu lutar de skarp mot att jag ska dra mig mot sängen och slå på en film och somna till eventuellt. Eller somna ska jag väl men vette fan om jag orkar leta upp en ny film. Grown Ups har jag ju sett så många gånger nu att jag kan den helt utantill nästan. Inte så roligt att kolla då..

Men nu gott folk får ni ha det så bra, nu går jag och Milow och lägger oss. You and me spelas hela tiden och den ska stå på repeat hela natten! HIHI goooood natt, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0