put your hearts in the air

Hejsan!

Dagen eftermidsommar - igår alltså drog vi igång igen! Ja de va fan ingen vila på den dagen. Åse, jag, emma, lina och tommie åkte ner till preem tankade i några liter diesel och sedan bar de av till hillringsberg (eller hur det nu stavas) Ett ställe påväg mot Arvika bortanför Glava. Om de intresserar någon.
Raggarträff eller vad man nu ska kalla det för något. Haha kanske inte riktigt min grej men va ju mycket molkomsfolk där så det var trevligt! När kylan tog över satte jag, tommie, och emma oss i bilen. Där emma inte längre klarade av att hålla ögonen öppna så hon däckade. Men tommie och jag höll oss vakna och när Åse äntligen kom och Lina hittat annan skjuts hem så bar de av mot molkom. Stannade påvägen och fick med oss Christoffer Hjort i våran bil. Eftersom vi alla hade gjort upp att mötas vid MAX så åkte vi dit. Dock så var de bara vi som åkte dit för de andra snurrade i stan. 
Klockan var halv fem när jag var hemma i morse och jag har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde inatt. Så in i norden trött.

Idag har jag och emma varit ner till preem och ätit glass, sen åkte vi till mamma och fjäskade lite för henne 'blink blink'. Sen drog vi ut till emma och städade hennes epa. Blev mycket myket fin måste jag säga! 
Niclas var även där ute och hjälpde till med att klippa gräs. Va ett tag sen jag hade ett normalt samtal med honom nykter. haha ;)
Vi grillade och åt rikitgt god kyckling och potatis med currysås! Sen tittade jag på när emma satte sig på pollen och hoppade omkring lite i hagen. Intressant? För en som inte gillar hästar så nej, men de funkade i alla fall!

Sen åkte vi till molkom och träffade lina och sen när jag kom hem så kom elin hit vilket var väldigt roligt!! Sen gick vi upp till niclas med hans byxor och nu har jag ätit kvällsmat med mamma och pappa så nu ska jag krypa ner i sängen och sova som en prinsessa. För jag är ju trots allt en. Hihi puss på er!

Den här veckan kommer bli fet! men förmodligen den roligaste jag någonsin kommer uppleva! nerrrp men sjukt kul kommer den bli i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0