tisdag

Har suttit ute på altanen och pratat lite med Cindy, Anneli och mamma. Dom bara tjöter om allt möjligt, haha typiskt fruntimmer. Nu har Cindy åkt hem så jag gick upp och satte mig här framför datorn för ovanlighetens skull. Emma kommer nog till molkom sen och då kaaaanske det blir ett dopp i plurret. Men det märks!
Senare ikväll blir de träning för min och Sandras del, eller träning och träning, vi ska försöka träna flickorna.
Får väl se hur många som dyker upp idag!

Har börjat fundera på om jag verkligen ska bli blond eller om jag ska gå ner till konsum och köpa en mörkbrun färg och slänga i huvudet.. Usch jag är ju för fan orange nu och det är inte så jävla fagert kan jag säga.. :(
Men när jag väl är blond så blir det säkert jätte bra men sliter väl sönder allt som är innan jag hunnit bli blond.
Så nu är stora frågan Blond eller Brun?
Ja innan midsommar ska de vara bestämt så jag har några dagar på mig!

Och så va det där med dessa förbannade bilder. De funkar ju verkligen ALDRIG! åh jag blir så irriterad :(


Kommentarer
Postat av: elinenglund

BLOOOOOOOND tycker jag du ska bli goding! :D du är grymt snyggis i båda men BLOND!! :)

2011-06-21 @ 23:19:33
Postat av: sandra

Det blir nog så! har lagt i några mer slingor idag. PÅVÄG MOT BLONDIN :D puss godning!

2011-06-23 @ 00:56:13
URL: http://sssandrakarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0