Heeejheeeej, solen skiner

Har jag dött?

Naej fan det är lungt. Det har varit molkomsmarken här nu i molkom under helgen och kalas i vart enda hörn. Eller i alla fall på andra sidan staketet. Mina kära grannar Fredrik och Robin har nog haft halva molkom hos sig.
En heeeel del öl och och en hel del skratt har det blivit - ja inte för min del dock som faktiskt har varit näst intill nykter hela helgen. I onsdgas började de för fullt men i torsdags drog emma, jag och lina över till granntomten och hade riktigt trevligt. Emma och jag som var nyktra hade kanske inte lika kul som de som var aspackade men det funkade! I fredags satt vi hemma hos lina och färgade håret, grillade och lite sånt där.
Sen drog vi mot molkom och hamnade vid baren precis som alla andra. Inte det rockigaste jag varit med om, men blev faktiskt roliagre när klockan rullat iväg lite grann.

Igår vaknade jag och emma halv tolv. Drog ett varv på molkomsmarken en sista gång och köpte med oss lite godis. Tyckte vi behövde fylla på ringarna på magen lite! Haha.. Sen var det dags för flickorna att spela match mot hertzöga. Varmt som fan och tyvärr ingen vinst idag heller. Men de kämpade på vädligt bra!
När jag kommit hem och duschat klart drog vi till fredrik och simon och lånade en mobil, eftersom emmas har börjat leva sitt egna liv. Vi stannade och pratade en stund och sen drog vi hemmåt för att se om mina kära grannar var kvar. Men de hade tagit sitt pick och pack och dragit till Torsby där de var massa band som spelade.

Synd att vi inte kom dit för de ville vi verkligen. Men lina och john ringde och vi hamnade till sist i Kil. Inte det rockigaste men det fick duga. När vi kom till molkom stod det några stackare kvar vid baren. Vi stannade och pratade och kom till sist i säng när klockan var halv fyra. Sov hos emmis i natt och nu på förmiddagen har vi varit och hanldat för hennes kalas imorgon! Blir nog gööörbra ;)

Nu har jag skrivit så mycket att det är väl ingen som har orkat läsa allt. Haha.
Hoppas att min pappa har tid för mig snart så jag kan fixa klart emmas present. Sen drar jag ut till henne och slänger i lite slingor i hennes hår.

Vi hörs daa, folket! puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0