Alfies ikväll med fina flickor!



Idag ska jag ta med mina fina flickor och åka in till stan och äta på fin restaurang och bara prata massa skit och ha jätte roligt! Det här behöver vi nog allihopa, har ju hänt en hel del sen vi sågs sist!
Nu ska jag gå upp till min kära garderob och se vad jag kan ha på mig för något ikväll.. lär ta en stund innan man hittar något som ser någorlunda bra ut.. en shoppning runda i karlstad kanske vore något?! för snygga kläder är tyvärr en bristvara i min garderob!
Men men, sen ska pappsen och jag äta klyftpotatis och grillad kyckling, längtar redan tills han har slutat jobba!
Mammsen har det bra i Skåne hos mina kära släktningar, mormor och morfar och monica, lennart och alla små kusiner som jag saknar så mycket.

Katten, hunden och jag har huset för oss själva i  en timme till! när inte katten är inne dansar råttorna på bordet, för det är så man säger va? he he he he
Nerå, blir inga allvarliga hyss här inte, kanske ska ta med mimmi upp på övervåningen och hoppa i sängen?

kläder vare jaaaaa, hörs sen! Hej hej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0