är du i skolan sandra?

tja tjaaaa bloggen!
Vaknade i lägenheten i morse bredvid elin, ville som vanligt inte gå till skolan. Täcket var onödigt varmt och skönt i morse och det var riktigt jobbigt att gå upp. MEN upp kom jag och i skolan var jag heeela dagen! Dock ringde faktiskt mamma och kollade mig, så att jag faktiskt var där..
Och riktigt stolt kunde jag svara JA

Skolan idag var helt totalt oseriös och bara rent ur sagt flum. Men roligt har vi haft! Älskar mina fina flickor, hur skulle jag klara mig utan er?! Den här sommaren ska vi vara tillsammans och den kommer bli grym!
När skolan närmade sig sitt slut gick jag med emma upp till elevhemmet och sa några sista ord till holländarna för de träffar jag nog inte något mer. Fick skjuts av Adam till bussen och var hemma runt sex. Klockan sju gick jag och sandra ner till gymmet och sprang på rullbandet/crosstraniern. Måste ju börja förbereda inför beach 2011..

Nu sitter jag framför TV'n, funderar på om jag ska äta något...

Imorgon är det Torsdag och då ska jag träffa annis, det var alldeles för länge sen jag träffade henne. ILLA
Och på fredag blir det utgång med det förjävla härligt gäng! Fredag kommer bli fett och den kvällen lär vi inte glömma i första taget.

När ni ändå är här inne och läser min blogg så kolla gärna in vicoria engströms blogg;
http://victoriahlinnea.blogg.se/?tmp=14220652

de va allt för mig idaaaag. PUSS



ovärd bild, men det fick bli den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0