dags att se verklighet nu

Vi gör alla misstag här i livet. Vi väljer dem inte, de bara händer.
Jag skyller vårt misstag på mig, det är mitt fel och hur vi än vrider och vänder på saker och ting som händer så slutar det alltid med mitt namn.
Jag hade inte en aning om att bara genom att vara sig själv så kan du påverka en annan människa så mycket att den till och med mår dåligt av det. Det är det sista jag vill, jag vill inte såra dig. Och är det det jag gör så går vi skiljda vägar från och med nu. Det var det här jag har varit så fruktansvärt rädd för men en känsla har sagt inom mig att det var det här jag behövde förbereda mig på.
En dag kanske vi kan hälsa på varandra som vänner, väldigt väldigt bra vänner.
Jag orsakar mer smärta än vad jag nånsin har skapat lycka hos dig och så får det inte vara, ingen av oss mår bra av det här.

Du läser inte min blogg, det har du själv sagt. Men här kan jag få skriva av mig i alla fall.. så kan andra som faktiskt frivilligt läser min blogg ta del av mina patetiska tankar.

Glöm aldrig att du är en av de viktigaste människorna i mitt liv.
Våra minnen sparar jag på en särskild plats i mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0