:(

Blev ingen skola idag heller.. Förstår inte men jag har ingen ork eller motivation alls kvar i kroppen. När klockan ringer så skulle tårarna bara vilja forsa ner, vill verkligen inte till skolan.. Matte B'n skiter sig också förmodligen, känns riktigt jävla kasst men vafan, jag fattar ingenting och såhär dålig som jag är nu har ja aldrig varit förut.
Jag behöver ett lång sommarlov nu som jag bara få tänka och faktiskt leva lite, sluta oroa sig och bara flyta med i allt annat.
Imorgon är det skolan som gäller, inga undantag! Måste faktiskt erkänna att  jag har en förkylning som är påväg också så jag är inte bara hemma för 'att jag inte orkar'. Har blåsor i hela näsan och JA det är lika äckligt som det låter, men det gör också jävligt ont och det är väldigt obekvämt :( tycker nästan synd om mig själv.. buhu

Ska snart ringa min mammi och efter det blir det en lång dusch..

Fick ett väldigt lyckligt besked för en liten stund sedan, fufan vad sköööönt! April månad kunde inte börja bättre än vad den kommer göra nu. Vi glider in fint på tempel flickor! hih :)

nej morgonfrillen sitter fortfarnade i och det är nog dags att göra något åt den! vi hörs senare idag om det finns något att skriva om. KYSSTJA

Kommentarer
Postat av: victoria

gosan <3

2011-03-30 @ 19:44:43
URL: http://victoriahlinnea.blogg.se/
Postat av: ssandrakarlsson

hjärtat mitt! <3

2011-03-30 @ 21:18:36
URL: http://sssandrakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0