fredag

Hej hej bloggen!
Igår sov jag över hos Emma på elevhemmet på skolan. Alltid lika mysigt där tycker jag, alla är så glada!
Det är några utbytes studeter som bor på elevhemmet nu också som är från holland. Riktigt trevliga och roliga grabbar :) De förstod inte ett ord svenska och vi förstod ingen hollänska så för att kommunicera fick vi använda våra engelska skills, haha gick faktiskt väldigt bra!
Jag somande i soffan när klockan var halv två och då var fortfande Emma och två av killarna Danny och ? - ja vad han den andra hette har jag helt glömt bort. Dock var de väldigt hungriga och toast doften fick mig att vakna till liv. Efter jag tryckt i mig en halv toast gick jag och la mig i sängen och sov otroligt skönt hela natten!

Idag har vi haft hälsodag. Började med självförsvar, senare avslappning och efter detta afrikansk dans. HELT OVÄRD TRÅKIG DAG!
Kunde lika gärna ha stannat hemma för fyfan så tråkigt de va..Och ingen god mat fick vi heller..

Nu ska jag snart gå ner och äta en smörgås för at lindra hungern och sen bär det av till niclas för tacokväll med honom, emma och emil!
Efter det ska jag träffa elin en sväng. Blir nog en bra fredag :)

Till veckan hjälper Ablin mig med min matte och då är jag nog klar med skiten!! ÅH GUD VAD SKÖNT



Möttes av världens gosigaste vovve idag!


Kommentarer
Postat av: victoria

vilken söt skruttis!! :D <3

2011-03-30 @ 19:43:28
URL: http://victoriahlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0