halsont igen



Onsdag idag och jag har fruktansvärt ont i halsen. Något som har hållt på länge men det går aldrig över och nu är det riktigt illa.. Jag kan varken spotta eller svälja. Stannade i alla fall hemma från skolan idag och vilar.
Var ner till gymmet igår med emil och skulle gått ner med sandra och emma ikväll men det vill inte min hals så jag får ta igen det någon annan dag.
Egentligen skulle jag behöva ta en dusch nu men vårat varmvatten system krånglar som fan nu när vi bygger om här hemma så det kommer och går lite som de vill känns det som.
Och duscha kallt är ingen höjdare så jag tror jag skippar det!

Nej men kanske dags att hoppa ur pyjamasen och klä på sig lite normala kläder när klockan faktiskt är tolv snart.
Ser ut att vara fint väder idag i alla fall, perfekt! Då hoppas jag att våren kommer snart :)

puss från zandriz

Kommentarer
Postat av: absoluteeemma

åh, vi som skulle gymma! :( men vi kanske kan ses en sväng ikväll iaf ? :) ringer dig när jag kommer hem .. <3

2011-03-23 @ 12:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0