It was my past life, a beautiful time

jag säger till andra att jag inte bryr mig. Jag bryr mig inte om du är med henne. Jag kommer ändå aldrig kunna eräsätta hennes plats. Men innerst inne så gör jag det, jag bryr mig så jävla otroligt mycket. En liten del av mig håller fortfarande kvar i hopp om att du ska komma tillbaka. Jag sparade ett särsklit sms från dig och jag läser det om och om igen. Jag vet inte vem du är längre, ibland tror jag inte ens att du vet det..

You held my hand and then made me smile,
I swore to God it was the best night of my life.
Don't you ever forget that I won't be far from
where you are if ever you should call.



Kommentarer
Postat av: e

nu har ja missat nånting ? :(<3a

2011-03-30 @ 21:57:41
URL: http://absoluteeemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0