ja skulle andas i det tomrum som blev över.. om du lämnade mig nu


bilden togs i väntan på albin!  gosivovve

klar med matten är jag och det känns råskönt rent ut sagt!!!
Knallade ner till åsbacka och ska börja gå bredvid redan till helgen, ah men flyter det på nu eller?
Jaaaaa jag tror deeeee
skolan imorogn och efter de väntas frisören och jag är huuuur nervös som helst, men jag håller tummarna på att allt går enlig planerna!
Vi körde ett hårt ryssen pass förut och det är alltid lika roligt,
gympan gick också hur bra som helst, med bara åtta barn klarade jag det galant själv idag!
men dock hjälpte faktiskt pappa mig med banan.

nej nu ska jag sova, god natt och sov så sött alla fina flickor och pojkar! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0