things dont happen for no reason, they happen to teach you something

Sandra, Emma, jag och Elin drog in till nöjes igår och drog på oss bowlingskorna och spelade en timme!
Själv slickade jag rännan ganska många gånger första serien men andra gick bättre och jag lyckades till och med få mig en strike! HEJA MIG
Efter detta bar det av mot donken och vi tryckte några cheeseburgare.. Emma och jag var bjudna på 20 års kalas så vi tog bussen till herrhagen och ja.. fest och fest. Nyktra som vi var hade vi inte så överdrivet kul, men man kan ju inte supa varje helg! Nyktert fram till första april är det vi har sagt och så ska det förbli också. Kommer bli alldeles för mycke dricka i april så bäst att ha en helt vit månad innan.

Robin kom och hämtade oss och när jag kom hem kröp jag ner i sängen och somnade ganska omgående.
Imorse vaknade jag halv nio pigg som en mört! Var ner till åsbacka och fixade så att jag ska få börja gå bredvid nu till helgen. Pengar kommer från och med nu rulla in på mitt konto och det känns förjävla braaaa!

Nu kommer Albin om en halv timme och matteprovet ligger redan på köksbordet. Hoppas det blir klart idag.

Ska ha barngympan själv kväll.. om någon vänlig själ där ute har absolut ingenting att göra så kom ner och ha gympa med mig..!

Naaaej nu ska jag kila! puss på rumpen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0