do it like a dude

Hejsan! jag märker att jag inte är en direkt trogen bloggare för jag hoppar över allt för många dagar.. förlåt för det!
Jag var borta två dagar från skolan och på de två dagarna så missade jag väl inte allt för mycket, som tur var!
Dock bröt stackars Cim foten på två ställen på gympan.. till och med kulan i fotknölen lossnade. Usch jag tycker så synd om henne! :(
Elin och jag har bott i stan sen i onsdags och vi fick besök av Kenny, Niclas och Tom en kväll. Det var mycket trevligt. Chips, jordnötsringar och cola laddade vi upp med och såg nån skräckfilm, Death silence. HELT OK!

Igår när jag kom hem direkt efter skolan slog jag upp matte boken, fällde några väldigt patetiska tårar och tyckte allmänt synd om mig själv..
Skulle efter jag varit duktig och pluggat lite gå upp tll niclas men hann knappt komma in genom dörren förens emma skulle dra med mig in till stan en sväng med albin. Mycket välbehövlig pratstund påväg in till storstaden!
Träffade tommie en sväng igår också! det va alldeles för länge sen :)

Idag är det plugg som gäller igen.. Ska snart gå ner och slå upp matteboken och när pappa kommer hem så ska vi skriva ett CV och efter det börja fundera på vad min psykiatriuppsats ska handla om..
En helg full av bara massa läxor.. ah men skjut mig.. det kan ju inte bli värre.

Jag hoppas i alla fall att jag kan få potatisgratäng ikväll för då är det i alla fall något postetivt med den här lördagen..



Albin hjälpte mig lite med matten igår. Dock på ett kontoutdrags-kvitto.
Man tager vad man haver. Tack så mycket albin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0