bless the broken road

Vaknade imorse och visste att den här dagen skulle bli den värsta dagen i hela mitt liv. Hade fått en känsla av att jag skulle få höra saker jag absolut inte ville höra.. Men nu har jag precis kommit hem och jag är lyckligare än jag varit på flera veckor. Det behöve inte bli så som jag var rädd för. Bättre kille än Niclas får man leta länge efter och han ligger mig varmt om hjärtat. Och våran vänskap ska jag verkligen ta vara på. 

Idag har jag och Emma bakat chokladbollar och dom blev en aning torra men det slank ner i alla fall! 
Just nu har jag katten i knät och känner att han är en aning tung så mitt vänstra ben har somnat.. 
En film hade jag velat sett också men då har jag ju naturligtvis DVD'n i stan, förbannat!
Finns inge att göra, ska ladda ner lite musik och sen lägga mig i sängen och lyssna på true colors om och om igen (varför ladda ner mer musik då da? HM bra fråga men..) och sen somna med ett leende på läpparna. Den här dagen kunde inte slutat bättre. 

zzzandriz hälsar stor blöt puss, en sån jag har i pannan på kortet!




snadra och jag i norumberg, vare va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0